En fin sång.

Hej ännu en gång idag , jag har gjort en låt till min bästa vän banane jan !

min kompis heter Jan
han är en banan
han har en fin gran
och den står i hans jetplan

jag är hans bäste vän,
min pappa heter Sven
han har 5 spänn
och min mamma heter glenn

vi två brukar fiska
Jan gillar att diska
och jag gillar att piska
vi båda gillar att viska (hihi)

snart är denna sång slut
jag ska nog äta en glasstrut
det bilr nog blåbär och melon
aj jag har en sten i skon :(


SKRIV GÄRNA VAD NI TYCKER OM DENNA LÅT
för då blir jag glad :D


Kommentarer
Postat av: MANGO

HAHAHAH OFTA MAMMA HETER GLENN. BÄZT!!!!!!!!!!!!

2008-08-13 @ 23:18:30
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0